بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله در فولاد سنگان

به گزارش آرتین پولاد: کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله را با تولید ۵۱۵ هزارتن، در فروردین ماه ثبت نمودند .

امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع ) افزود: همکاران پرتلاش و با همت شرکت فولادسنگان، این بار در ماه مبارک رمضان، توانستند بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله را با تولید ۵۱۵ هزار تن در فروردین ماه ثبت نمایند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب و کسب این دستاورد تولیدی، تصریح کرد: [دست یافتن به پیشرفت عادلانه در اقتصاد و حل مشکل فقر در کشور فقط از مسیر تقویت ” تولید” است.] و بی تردید سربازان جبهه اقتصادی در شرکت فولاد سنگان در لبیک به فرامین معظم له ، توانستند با هم افزایی و همت والا، بالاترین میزان تولید ماهیانه در این شرکت از ابتدای راه اندازی (از سال ۱۳۹۶ ) را ثبت و این درحالی است که کارکنان این شرکت سال جدید را با کسب رکوردهای جدید آغاز و توانستند، رکوردهای روزانه تولید را که در سال قبل بدست آورده بودند را در فروردین ماه جابجا و برگ زرین دیگری را در کارنامه پرافتخار این شرکت ثبت و ضبط نمایند.

مدیرعامل فولاد سنگان ادامه داد : تولید ۵۱۵ هزار تن گندله درفروردین ماه در حالی به دست آمد که توانستیم در سال گذشته با عبور از مرز تولید ۴ میلیون تن افزایش رشد تولید را ثبت نماییم و انشالله با تلاش کارکنان فولاد سنگان، شاهد تولید ۵ میلیون تن گندله ( ظرفیت اسمی کارخانه) تا پایان سال باشیم.

مدیرعامل فولاد سنگان عوامل متعددی را کسب این مهم دخیل دانست و افزود: محققا، نظام ساختار گرای ساری شده در اجزای فولاد سنگان بعنوان یک تیم، مهمترین رمز پیروزی این شرکت در نیل به اهداف است و در این بین افزایش بهره وری، بهبودمستمرفرایند های تولید ، تامین به موقع قطعات و تلاش مثال زدنی کلیه همکاران ، نقشی کلیدی در دستیابی به اهداف دارد.

گفتنی است ، این شرکت دارای کارخانجات تولید گندله و کنسانتره، با ظرفیت تولید سالیانه ۱۰ میلیون تن در سال بوده که نقشی موثر و راهبردی در تامین پایدار مواد مورد نیاز عظیم ترین فولاد ساز خاورمیانه” فولاد مبارکه” دارد.