تایید مجوز صادرات میلگرد ذوب آهن اصفهان به کشور آلمان

به گزارش آرتین پولاد: محمد صدری مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به گستره تولیدات شرکت ذوب آهن اصفهان و جهت صادرات این محصولات، دور جدید ممیزی مراقبتی یک روزه تمدید گواهینامه همولوگیشن آلمان توسط الکساندر بایر (Alexander Bauer) سرممیز موسسه پریف اشتال PRÜFSTELLE ، در کارگاه ها و مدیریت های مرتبط انجام گردید که با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی ، گواهینامه یاد شده تمدید اعتبار گردید .

جلسه افتتاحیه این ممیزی با حضور مهران قمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی و تعدادی دیگر از مدیران، سرپرستان و کارشناسان بخش های مرتبط شرکت برگزار شد.

در این جلسه ، مهران قمی ضمن تشکر از کلیه همکارانی که در جهت استقرار و انجام این ممیزی نقش داشتند، ابراز امیدواری نمود که با ادامه تلاش ها، تولید محصولات شرکت مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی و با رعایت تمامی الزامات آن در ذوب آهن اصفهان استمرار داشته باشد . الکساندر بایر سرممیز موسسه PRÜFSTELLE آلمان در جلسه اختتامیه این ممیزی یک روزه ضمن تشریح جایگاه، کاربردها و حوزه های تحت پوشش این گواهینامه، چگونگی انجام ممیزی در قسمت های مختلف شرکت را برشمرد.

وی تلاش گسترده ذوب آهن اصفهان در جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد DIN۴۸۸ در این مجتمع صنعتی را قابل ملاحظه دانست و یادآور شد : ممیزی مراقبتی گواهینامه مذکور در ذوب آهن اصفهان با مشاهده اسناد، فرایندها و دستورالعمل های تولیدی ونهایتا بازدید از واحدهای تولیدی و پشتیبانی با موفقیت انجام و در نتیجه گواهینامه مربوطه تمدید اعتبار گردید.