تولید فولاد امیرکبیر کاشان در سال گذشته، ۲۰ درصد بیشتر شد

به گزارش آرتین پولاد: عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان درخصوص عملکرد شرکت فولاد امیرکبیر کاشان طی سال ۹۶ گفت: فولاد امیرکبیر در سال ۹۶ توانست به‌صورت میانگین ۲۰ درصد رشد تولید داشته باشد و علاوه بر تحقق اهداف مد نظر، از همه آن‌ها عبور کرد. سودآوری این شرکت حدود ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت. وی افزود: جاده ریلی نیز تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اواخر اردیبهشت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به موفقیت‌های این شرکت در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: سال گذشته فولاد امیرکبیر کاشان توانست با ارزیابی‌های مختلف صورت گرفته، به‌ویژه از سوی اروپا، جایزه ۴ ستاره تعالی اروپا، جایزه EFQM، تندیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، تندیس صنعت سبز و چندین جایزه و تندیس دیگر را دریافت کند.

قنواتی با بیان اینکه فولاد امیرکبیر هم در رشد تولید، سودآوری، ارزیابی‌های داخلی و خارجی و هم طرح‌های توسعه، اقدامات مهمی را صورت داده، خاطرنشان ساخت: برنامه‌ سال ۱۳۹۷ این شرکت، تداوم رشد تولید، رشد سودآوری و اجرای پروژه ۳۰۰ هزار تنی گالوانیزه از سال جاری خواهد بود. در حال حاضر مشاور این پروژه انتخاب شده است؛ طبق برنامه در سال جاری پیمانکار آن نیز انتخاب می‌شود و مراحل نهایی آن طی می‌شود. ضمن اینکه تلاش می‌شود تمامی تندیس‌های کسب شده در سال گذشته، در سال جاری نیز تکرار شوند.