تولید ماهانه ۴۵۰ تن سولفات آلومینیوم در کارخانه تولیدی چرام

به گزارش آرتین پولاد: ماهانه ۴۵۰ تن و سالانه ۵ هزار و ۴۰۰ تن سولفات آلومینیوم در کارخانه تولید سولفات آلومینیوم چرام تولید می‌شود.

مدیر عامل شرکت صنعتی و خدمات مهندسی دنا گفت: کارخانه سولفات آلومینیوم شهرستان چرام در سال ۱۳۸۲ در ۳ مرحله تولید مواد تصفیه آب و فاضلاب و پساب، سوله سازی و خدمات پوشش ضد خوردگی فعالیت خود را آغاز کرد.
بهادر تقوی افزود: این واحد تولیدی برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه تولید سولفات آلومینیوم در شرکت معدنی، صنعتی و خدمات مهندسی دنا، مستقر در شهرستان چرام به ۵ هزار ۴۰۰ تن در سال رسید ادامه داد: نیاز داخلی کشور به سولفات آلومینیوم ۲۴۰ هزار تن است.
فرماندار شهرستان چرام به حمایت از سرمایه گذاران این طرح با اعمال مشوق‌های ویژه اشاره کرد و گفت: با هدف حمایت از سرمایه گذاران در این کارخانه و به منظور حل مشکل بیکاری، جذب نیروی فعال و کارآمد، رونق اقتصادی، کمک به تولید ملی اقدامات مثبتی اتخاذ می‌شود.
هادی فتاحی اصل افزود: وجود کارخانه تولید سولفات آلومنیوم و معادن مختلف در شهرستان چرام، فعال شدن این معادن و احداث صنایع جانبی، بهترین ظرفیت برای ایجاد اشتغال در این شهرستان است.
وی از حمایت سرمایه گذاران در حوزه کارخانجات و معادن خبر داد و ادامه داد: موفقیت این کارخانه نتیجه اقداماتی همچون آماده سازی زیرساخت‌های تولید، تهیه خوراک با کمترین نوسان است.
فرماندار چرام با اشاره به اینکه کهگیلویه وبویراحمد، کریدور استان‌های جنوبی، مرکزی، غرب و شمال کشور است گفت: وجود صنایع معدنی آن نقش برجسته‌ای در تأمین شیشه، کاشی و سرامیک، سیمان و آهکِ استان‌های مجاور دارد که نقش معدنی استان را بسیار برجسته‌تر کرده است.