تولید محصولی منحصر به فرد در شرکت فولاد تاراز

به گزارش آرتین پولاد:مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرکت فولاد تاراز موفق به تولید یک محصول منحصرفرد و نوآورانه شده است، گفت: این محصول می‌تواند جایگزین ورق گالوانیزه در لوازم خانگی، صنایع ساختمانی، پوشش سقف و دیواره‌ها باشد.

سعید رشیدی ۱۸ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ظرفیت تولید ورق گالوانیزه در شرکت فولاد تاراز ۲۶۰ هزار تن در سال است، اظهار کرد: متاسفانه این واحد صنعتی به‌علت مشکل تامین مواداولیه بیش از ۵۵ درصد نمی‌تواند ظرفیت تولید داشته باشد، در حال حاضر ظرفیت تولید این واحد در سال گذشته ۱۵۰ هزار تن بوده است.
مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری افزود: در تلاش هستیم به شرط تامین مواد اولیه ظرفیت تولید ورق در این واحد تولیدی را به ۱۸۰ هزار تن تا پایان سال برسانیم، کلاف سرد مهم‌ترین ماده اولیه این واحد است.
وی با اشاره به اینکه شرکت فولاد تاراز موفق به تولید یک محصول منحصربه‌فرد و نوآورانه شده است، عنوان کرد: این محصول ورق گالوانیزه رنگی با پوشش نهایی (TOC) است که با نام تجاری گالوا تاراز در بازار عرضه می‌شود، در حال حاضر در حال بازاریابی برای این محصول هستیم.
رشیدی افزود: این محصول می‌تواند جایگزین ورق گالوانیزه در لوازم خانگی، صنایع ساختمانی، پوشش سقف و دیواره‌ها باشد، این محصول بیش از پنج برابر مقاومت در برابر شوره‌زدگی که از عیوب رایج ورق گالوانیزه است را دارد، همچنین این محصول لکه‌پذیری ندارد.
مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تولید این محصول «گالوا تاراز» سه تا پنج هزار تن در ماه باشد و در بازار ایران جای خود را باز کند.