خبر ویژه – ثبت‌نام در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران آغاز شد

به گزارش آرتین پولاد: دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اعلام این خبر گفت: “نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران” که در دی ماه سال گذشته برگزار شد، آغازگر یک موج فراگیر بومی سازی و حمایت از تامین داخلی بود که خوشبختانه با استقبال بی نظیر جامعه فولاد کشور روبرو شد. در همین راستا و به درخواست تولیدکنندگان و تامین کنندگان زنجیره فولاد، دومین دوره این رویداد ملی به همت انجمن و با مشارکت تمامی شرکت های بزرگ فولادی و معدنی و تامین کنندگان مطرح داخلی و همچنین با حمایت ایمیدرو، وزارت صمت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق های ایران و تهران از ۲۳ تا ۲۶ دی ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می شود.

 

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران این جشنواره و نمایشگاه را بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان، بازرگانان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد ایران عنوان کرد و اظهار داشت: در نخستین دوره این جشنواره بیش از ۱۴۰۰ نفر از مدیران و مسئولین فولاد کشور در مراسم افتتاحیه گردهم آمدند و طی ۴ روز، بیش از ۱۰ هزار نفر از نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت ارائه فرصت های ساخت داخل در زنجیره فولاد بازدید کردند. سبحانی اضافه کرد: در دوره نخست جشنواره، بیش از ۲۲۰ تفاهم نامه بین فولادسازان و تامین کنندگان داخلی به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیارد تومان منعقد شد که بر اساس پایش انجام شده، تاکنون حدود نیمی از آن به مرحله عقد قرارداد و تولید و تحویل رسیده است.

شایان ذکر است بر اساس اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، متقاضیان حضور در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، می توانند از طریق سایت events.steeliran.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه با شماره های ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات تکمیلی می باشد.