درخشش تاراز در جشنواره ملی فولاد

به گزارش آرتین پولاد: مدیر عامل شرکت ورق های پوشش دار تاراز در خصوص دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد گفت: با اینکه این نمایشگاه در ابتدای مسیر است و ما نیز در حوره بومی سازی در اول راه قرار داریم؛ اما تلاش های قابل ستایشی در این راستا انجام شده که مهمترین آن رسیدن به خودباوری است برای انجام تولیدات داخلی است.

مهندس سعید بزرگی ادامه داد: خوشبختانه شرکت تاراز هم سال گذشته و هم امسال توانسته در این جشنواره حضور پیدا کند و دستاوردهای قابل توجهی را کسب نماید.

وی افزود: بنده به عنوان یکی از مدیران جوان حوزه فولاد امسال با هدف کسب دانش فنی و پشتیبانی از طرف تولیدکنندگان داخل در این نمایشگاه حضور پیدا کرده ام؛ از این رو امید آن را داریم که بتوانیم یک خط تولید کیفی بسیار مناسب را با استفاده از توان داخلی تولید و به صنعت کشور هدیه دهیم.

بزرگی تأکید کرد: شرکت ورق های پوشش دار تاراز برای سال جدید قصد دارد تمام طرح های توسعه‌ای را با استفاده از توان داخلی و بومی سازی راه اندازی و ظرفیت فولادی شرکت را به بیش از ۲ برابر شرایط فعلی گسترش دهد.

مدیر عامل شرکت ورق های پوشش دار تصریح کرد: در آذرماه امسال ۴ رکورد هم‌زمان در این شرکت به ثبت رسید. بیش از ۱۸ هزار تن تولید در آذرماه امسال، رکورد قابل‌توجهی بود که مجموعه تاراز به آن دست یافت. هم‌زمان با ارسال بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن کالا برای مشتریان رکورد تحویل کالا به مشتری نیز به سطح بالاتری ارتقا یافت و با ثبت رکورد ۹۹.۴۸% تولید درجه‌یک، رکورد کیفیت نیز در مجموعه تاراز جابه‌جا شد.

وی ادامه داد: در همین ماه تیم توانمند تاراز توانست با ثبت رکورد جدیدی در حوزه فروش، رکورد فروش را نیز به سطح جدیدی ارتقا دهد. این رکوردهای موفقیت آمیز بدست آمده در تاراز حاصل تلاش مجموعه و خودباوری تمامی اعضا در کنار همدلی و هماهنگی است.

بزرگی خاطر نشان کرد:

برای شروع مسیر بومی سازی و تداوم آن نیازمند تغییر باور مدیرانمان هستیم تا بتوانیم از توان داخلی استفاده و بر آن سرمایه گذاری کنیم.