ذوب آهن اصفهان از صنایع بزرگ و مادر کشور است و مشکلات آن باید رفع شود

به گزارش آرتین پولاد: مهندس صادقی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری با حضور در دفترحضرت آیت ا…العظمی حسین مظاهری از مراجع معظم تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان با وی دیدار و گفتگر نمود.

به نقل از شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، در این دیار مهندس صادقی به ارائه گزارشی از وضع فعلی ذوب آهن اصفهان ، طرح های توسعه، وضعیت تولید، صادرات و مسائل نیروی انسانی و همچنین برنامه های سال ۹۷ این شرکت پرداخت .

وی گفت : در سال جاری غیر از مشکلات قدیمی این کارخانه ، مشکل کم آبی نیز اضافه شده و با توجه به شرایط موجود مدیریت و کارکنان ذوب آهن مصمم شده اند که با عبور از موانع فعلی و با نهایت تلاش خود اهداف پیش بینی شده را محقق سازند .

در این دیدار حضرت آیت ا…العظمی حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان نیز طی سخنانی با اشاره به مسائل کارخانه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان از صنایع مادر و بزرگ کشور است وبه لحاظ اهمیت اقتصادی و تولیدی آن باید مشکلاتش رفع شود و مسئولان مربوطه در این زمینه اقدام نمایند .

وی با اشاره به معضل کم آبی در سطح استان افزود: مشکلات ذوب آهن خوشبختانه بعضاً حل شده و بقیه نیز حل می شود و با این حال مشکل کم آبی نیز به آن اضافه شده و برای مسئولان این موضوع پیچیده شده است چرا که از طرفی آب تحویلی به آن محدود می شود واز طرفی تولیدات آن نیز باید تداوم داشته باشد و کارکنانش به فعالیت بپردازند و حقوق آنها نیز تامین شود.

وی با اشاره به آیات الهی ، اظهار داشت : طبق آیات قرآن کریم بعد از هر سختی و شدت ، آسانی و آسایش همراه می شود و در مورد خشکسالی و کم آبی نیز باید امیدوار باشیم که به یاری و خواست خداوند این مشکل برطرف خواهد شد .

حضرت آیت ا…العظمی مظاهری در ادامه سخنان خود یادآور شد : همه مسئولین استان در مراجعات اخیر خود با من از سختی امسال و کمبود آب سخن می گویند و من هم به آنها امید می دهم که بایاری خدا وتدبیرهای لازم انشاا… سال خوبی خواهیم داشت و طبق تجربه ۴۰ سال اخیر مشکل کم آبی مرتفع خواهد شد .من در مورد ذوب آهن نیز نگران هستم و همواره دعاگوی کارگران و مدیران این شرکت می باشم .

وی در پایان گفت : من دعا می کنم و همه شما نیز دعا کنید که در سال جاری باران رحمت الهی به حد کفایت و به حد لازم ببارد و جامعه ، دولت ،؛کشاورزان وصنایع ما را از مخاطرات موجود نجات دهد .