ذوب آهن در شرایط مناسبی قرار داشته و متنوع ترین تولیدات خود را عرضه می کند

به گزارش آرتین پولاد: در گرامیداشت هفته کار و کارگر مراسم جشن باشکوهی در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه جاری در سالن ورزشی شهید برونسی مدیریت تولیدات کک و مواد شیمایی شرکت برگزار شد .

در این مراسم با شکوه که با حضور چند تن از معاونین ، مدیران و کارکنان بخش های مختلف شرکت برگزار گردید برنامه های متنوع فرهنگی، هنری مختلفی به اجرا درآمد و در پایان از ۲۹ نفر از کارگران نمونه بخش های مختلف شرکت در سال ۹۶ و برندگان مسابقه دوی همگانی تقدیر بعمل آمد .

در مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان سید اردشیر افضلی معاون بهره برداری ذوب آهن طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه نیمه شعبان و هفته کار و کارگر با اشاره به شرایط فعلی شرکت گفت همکاران ذوب آهنی طی سال گذشته و یک ماه اخیر با سعی و تلاش خود شرایط مناسبی را برای شرکت فراهم آورده و در حال حاضر غیر از مشکل کمبود آب بسیاری دیگر از مشکلات قدیمی شرکت حل شده و اوضاع کلی کارخانه روز به روز بهتر می شود. وی ضمن اشاره به موفقیت های تولیدی در سال قبل تولید بیم بلانک ، تولید شمش۲۵۰ و گرفتن سفارش شمش ۲۱۰ را از موفقیت بزرگ کارخانه برشمرد و یادآور شد در سال قبل وقتی حرف از تولید بیم بلانک می زدیم غیر از دو سه نفر کسی قائل به توانایی تولید این محصول در شرکت نبود ولی هم اکنون این محصول به خوبی تولید شده و در سال ۹۶ با تولید ۷۵۰ تن از این نوع محصول تنها کشور تولید کننده بیم بلانک در خاورمیانه بودیم . وی افزود بعد از تولید بیم بلانک به دنبال H300 رفته و هم اکنون نیز در حال طراحی تولید IP500 هستیم .

مهندس افضلی در ادامه سخنان خود به همکاران توصیه نمود که هر روز به ارزیابی فعالیت های خود پرداخته و با داشتن امید ، روحیه شاد و مثبت اندیشی به فعالیت بپردازند .

در ادامه این مراسم سرهنگ پرویز امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت نیز طی سخنانی اعیاد شعبانیه و روز کارگر را تبریک گفته و با گرامیداشت یاد و نام شهدا به عملیات بزرگ بییت المقدس در سال ۱۳۶۱ اشاره نمود که طی یک ماه طول کشید و به آزاد سازی خرمشهر منجر شد. وی همچنین با یادآوری مناسبت روز ۱۰ اردیبهشت به نام روز خلیج فارس گفت رزمندگان ، جوانان و صنعتگران ما همواره در دوران دفاع مقدس و دروان سازندگی از اسلام، میهن ، ارزش های انقلاب و شهدا و خلیج همیشه فارس حمایت و محافظت می نمایند .

در ادامه مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان و هفته کار و کارگر ضمن پخش کلیپ موفقیت های مدیریت تولیدات کک و مواد شیمایی وکلیپ ویژه نیمه شعبان ، پخش و اجرای زنده سرود ملی توسط گروه موزیک و مداحی توسط حاج آقا سروری مداح آستان قدس رضوی ، گروه بین المللی بشارت نیز چند سرود و تواشیح در مدح حضرت امام علی (ع) و حضرت ولی عصر(عج) پرداخت . در پایان مراسم از ۲۹ نفر از کارگران نمونه سال ۹۶ قسمت های مختلف کارخانه و برندگان مسابقه دوی همگانی ذوب آهن برگزار شده در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه جاری تقدیر بعمل آمده و جوایزی به آنان اهداء شد .شایان ذکراست همزمان از۲۰ نفر ازدیگر همکاران ذوب آهنی نمونه نیز درمراسمی درزرین شهر تجلیل بعمل آمد.

در مراسم سالن کک سازی همچنین از همکارمان اسماعیل عروجی مسن ترین ورزشکار ذوب آهنی نیز تجلیل بعمل آمد.