راه اندازی بزرگترین پروژه الکتریکال شرکت فولاد آلیاژی ایران با ارزش بالغ بر ۱،۵ میلیون یورو

به گزارش آرتین پولاد: مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در بازدید از مراحل راه اندازی بزرگترین پروژه الکتریکال این شرکت به لزوم تکیه بر توان داخلی و تخصص کارشناسان شرکت تاکید کرد.

براساس این گزارش، در این بازدید که مدیر ارشد بهره برداری، مدیر و روسای طرح و توسعه، مدیر نوردها، روسای تولید و نت نورد سنگین و جمعی از کارشناسان نیز حضور داشتند از مراحل نهایی راه اندازی و تولید محصول توسط سیکلو کانورتر جدید بازدید صورت گرفت.

مهندس علیرضا چایچی در این بازدید ضمن قدردانی از تمامی مشارکت کنندگان در این پروژه به تکیه بر توان داخلی و تخصص کارشناسان شرکت اشاره کردند و خواستار به روزرسانی سیکلوکانورتر های دیگر نوردها توسط متخصصان داخلی شدند.

پروژه سیکلوکانورتر جدید نورد سنگین بزرگترین پروژه الکتریکال شرکت فولاد آلیاژی است. سیکلوکانورتر دستگاهی است که وظیفه کنترل موتور سنکرون ۲۷۰۰ کیلوواتی استندهای اصلی کارخانه نورد را بر عهده دارد.

گفتنی است، این پروژه به همت واحد های طرح و توسعه، نورد سنگین، فناوری اطلاعات، امور خرید، خدمات مهندسی، مشاور داخلی، پیمانکار خارجی، واحدهای پشتیبانی و ستادی با بیش از ۲۰ هزارنفر ساعت فعالیت کارشناسی و اجرایی به بهره برداری رسید.