رکوردشکنی تولید شمش فولاد خوزستان در ۶ ماه امسال

به گزارش آرتین پولاد: مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: گرما مانع تولید شمش فولاد نشد و فولاد مردان رکورد تولید این محصول در ۶ ماه امسال را شکستند.

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، گفت: کارکنان جهادگر شرکت فولاد توانستند با تلاش شبانه‌روزی و تکیه بر توان داخلی بعد از ۲ سال، رکورد تولید ۶ ماهه شمش فولاد را به میزان قابل توجهی ارتقا دهند.
او عبور از تولید یک میلیون و ۹۷۶ هزار تُن در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ را گامی بلند در تحقق جهش تولید دانست و بیان داشت: با وجود همه سختی‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌هایی که به واسطه شیوع کرونا ایجاد شده بود، کارکنان غیور فولاد خوزستان در مسیر تحقق شعار سال ۱۳۹۹ گام برداشتند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.
محمدی با بیان اینکه این رکود تولید نسبت به سال ۹۷ بیش از ۶۷ هزار تُن افزایش داشته است، ادامه داد: دستیابی به این میزان تولید در چنین شرایط دشواری، نشان از تلاش و کار با تکیه بر ایمان و اعتقاد به موفقیت روز افزون دارد.
این مقام مسئول اظهار داشت: در آن زمان سربازان میدان نبرد، در جنگی نابرابر، از میهن اسلامی جانانه دفاع کردند و امروز هم در جنگ اقتصادی که بر کشور تحمیل شده است، کارکنان فولاد خوزستان، در سنگر تولید سرباز صنعت هستند و توانستند با تولید پایدار و فتح قله‌های پیروزی، تحریم‌های ظالمانه را بی‌اثر می‌کنند.
مدیرعامل فولاد خوزستان گریزی هم به رکورد‌های پیشین زد و بیان کرد: در ۳ ماه نخست امسال با تولید یک میلیون و ۲۴ هزار تُن شمش، رکورد جدیدی در فصل بهار به دست آمد. از طرفی در ۴ نوبت رکورد تولید ماهانه در فروردین و خردادماه و رکورد تولید روزانه در ۱۴ فروردین و ۲۴ اردیبهشت ماه ارتقا یافت.
او گفت: شعار محوری سال ۱۳۹۹ فولاد خوزستان تکمیل زنجیره ارزش و تحول در تولید محصولات خاص با تمرکز بر طرح‌های توسعه، ایمنی، محیط زیست و بهداشت محیط کار و تقویت سرمایه‌های انسانی است و برنامه سالیانه تولید، ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تن شمش فولاد پیش‌بینی شده است. بدون شک همه توان خود را بکار می‌گیریم که به اقتصاد بدون نفت کمک کنیم و به مانند سال‌های گذشته، با اولویت تامین نیاز داخل، درصدی از این تولید به صادرات اختصاص دارد.