شرایط ذوب آهن رو به بهبود و نوید بخش است

به گزارش آرتین پولاد: مهندس احمد صادقی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان پنج شنبه ۱۶ فروردین ماه سالجاری با حضور در دفتر آیت ا… طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان با ایشان دیدار و گفتگو نمود .

به نقل از شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، در این دیدار آیت ا… طباطبایی نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و با اشاره به نامگذاری این سال با عنوان « حمایت از کالای ایرانی » توسط مقام معظم رهبری گفت : امیدوارمذوبآهناصفهاندرسال۹۷ ، در راستای تولید که راه پیشرفت و توسعه کشور است ، موفق باشد .

نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان ضمن ابراز رضایت از شرایط رو به بهبود ذوب آهن و صادرات قابل توجه این شرکت ، افزود : مهندس صادقی در دور اول مدیریت خود در ذوب آهن ، اقدامات تحسین برانگیزی داشت و نوع مدیریت ایشان بسیار موثر و کارگشا بود . پس از اینکه دوباره در این سمت قرار گرفت ، امیدوار شدم که مشکلات ذوب آهن حل می شود و خوشبختانه این امر محقق شد .

آیتا… طباطبایینژادبهبحران کم آبی اشاره کرد و گفت : با مدیریت صحیح و سرمایه گذاری مناسب باید مشکل آب اصفهان را به طور اساسی حل نمود .

در این دیدار مهندس صادقی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان ، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شرکت گفت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته ،‌ در سال جاری ، دست یابی به تولید ۳ میلیون تن را مدنظر داریم که در تاریخ این شرکت بی سابقه است .

مدیرعامل ذوب آهن مشکل کم آبی را بزرگترین معضل کنونی ذوب آهن دانست و افزود : برای حل این معضل باید اقدامات مختلفی انجام شود که یک مورد آن انتقال آب خلیج فارس است و در کنارآن باید فرهنگ سازی برای بهینه سازی مصرف نیز صورت گیرد .

وی شرایط اقتصادی ذوب آهن را رو بهبود دانست و افزود : سال گذشته در ابتدای کار با زیان مواجه بودیم که در ۹ ماهه اول به سود رسیدیم و سال با سود به پایان رسید .

مهندس صادقی اقدامات ذوب آهن جهت توسعه صادرات را بسیار خوب توصیف کرد و گفت : سال گذشته با صادرات یک میلیون و ۱۵۰ هزارتن رکورد جدیدی در این خصوص ثبت شد و در سال جاری دست یابی به صادرات یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن را مد نظر داریم .