شرکت فولاد امیرکبیر کاشان واحد تولیدی نمونه استان اصفهان معرفی شد

به گزارش آرتین پولاد: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در چهارمین انقلاب صنعتی علاوه بر واحد نمونه استاندارد ملی موفق به دریافت لوح واحد تولیدی نمونه استان اصفهان شد.

این شرکت با تلاش بی‌وقفه مدیریت و کارکنان واحد کنترل کیفیت شرکت به‌عنوان واحد نمونه سازمان ملی استاندارد در سطح استانی و ملی سال ۹۶-۹۷ معرفی شد.

هر موفقیت ‌بزرگ و کوچک در هر صورت موفقیت محسوب شده و آیین تجلیل و جشن دستاوردها در طول مسیر، مشوق و محرکی برای تلاش بیشتر است.
با عنایت به اینکه در سال جاری و همزمان با ۲۲ مهرماه و روز جهانی استاندارد، همایشی در سالن اجلاس سران و با عنوان چهارمین انقلاب صنعتی برگزار گردیده که در این همایش شرکت فولاد امیر کبیر کاشان موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر نمونه ملی استاندارد شد. لذا به‌همت مسئولان محترم استانداری اصفهان و طبق تمهیدات انجام‌شده که آیین تجلیل از منتخبان حوزه استاندارد اصفهان در جهت قدردانی و ارزش‌آفرینی صورت گرفت.
در این مراسم که با حضور آقایان: مهندس مرندی مقدم، معاون محترم نظارت بر اجرای استاندارد، مهندس شفیعی، مدیرکل محترم استاندارد اصفهان، مهندس شجاعی، معاون محترم امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی و نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس برگزار شد، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در چهارمین انقلاب صنعتی علاوه بر واحد نمونه استاندارد ملی، لوح واحد تولیدی نمونه استان اصفهان را نیز دریافت کرد.