شکسته شدن رکورد تولید درکارگاه پخت آهک مدیریت آگلومراسیون

به گزارش آرتین پولاد: پس از چهار سال رکورد تولید پخت آهک کوره های پلی زیوس آگلومراسیون در سال ۱۳۹۶ شکسته شد. مهندس طاهری معاون تولید بخش آگلومراسیون با اعلام این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی مجموعه پرسنل شاغل در کارگاه پخت آهک آگلومراسیون در سال ۱۳۹۶ علاوه بر ثبت رکورد جدید تولید کوره های پلی زیوس رکورد مجموع تولید آهک پخته نیز افزایش یافت.

به نقل از شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، این تلاشگر ذوب آهن در ادامه گفت : درسال ۱۳۹۶ علی رغم توقف کوره های عمودی دراین کارگاه ، میزان تولید از کورههای پلی زیوس ۲۳۷۹۲۸ تن بوده است که ثبت رکورد جدیدی برای این کارگاه می باشد هم چنین تولید کورههای BOT این کارگاه در سال ۱۳۹۶ نیز مقدار ۲۰۷۸۱۹ تن می باشد که مجموعا در سال ۱۳۹۶ کارگاه پخت آهک موفق به تولید ۴۴۵۷۴۷ تن آهک پخته گردید. ایشان در خاتمه از مدیریت امورفنی بهره برداری و آزمایشگاه مرکزی و سایر بخش های مرتبط که با این کارگاه همکاری داشته اند تشکرنمودند.

شایان ذکراست آخرین ثبت رکورد دراین کارگاه در سال ۱۳۹۳ است که به میزان ۱۸۳۱۱۵ تن ازکوره های پلی زیوس و به مقدار ۱۰۴۸۳۳ تن از کورههای BOT و به مقدار ۴۸۸۶۵ تن از کورههای عمودی ، و در مجموع مقدار ۳۳۶۸۱۳ تن تولید بوده است.