مجمع عمومی عادی سالانه انجمن نوردکاران فولادی ایران برگزار شد

به گزارش آرتین پولاد:برگزاری نشست هم اندیشی اعضای انجمن با حضور سعید عمرانی دادستان کل کشور و مهدی نیازی معاونت وزارت صمت نیز پس از جلسه مجمع عمومی عادی سالانه انجمن نوردکاران فولادی ایران برگزار گردید.

مجمع عمومی عادی سالانه انجمن نوردکاران فولادی ایران دوشنبه ۱۳ تیرماه در محل اتاق بازرگانی ایران، با حضور حداکثری اعضاء برگزار گردید.
در این جلسه گزارش عملکرد هیات مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران در حضور میرشفیعی نماینده اتاق بازرگانی ایران ، حمید رضا طاهری زاده رئیس مجمع ، فرهاد نیک نفس و امین فر ناظران مجمع از سوی اباذر براری دبیر انجمن قرائت شد.
همچنین مصطفی عبدالهی عضو هیات مدیره و خرانه دار و همچنین حسابرس رسمی انجمن گزارشی از صورت‌های مالی و ترازنامه انجمن را مطرح کردند که مورد تایید حضار قرار گرفت.
از طرفی مجید سعیدیان نیز گزارشی از عملکرد کلی انجمن در حضور حضار قرائت کرد که موافقت آنها را بدنبال داشت.
در این مجمع همچنین پیشنهاد افزایش حق عضویت سالانه به میزان ۵۰ درصد مطرح شد که با موافقت غالب اعضا تایید شد .
بنابراین گزارش، مجید سعیدیان با رای اعضای انجمن به عنوان بازرس اصلی و همچنین تورج امینی به عنوان بازرس علی البدل منتخب شدند. بر اساس موافقا اعضاء ، روزنامه صمت نیز به عنوان روزنامه رسمی انجمن برگزیده شد.
در این مجمع همچنین سعید عمرانی معاونت دادستانی کل کشور در جمع نوردکاران حضور یافته و ضمن تقدیر و تشکر از سربازان اقتصادی و همراهی آنها در شرایط فعلی کشور اظهار داشت : تولیدکنندگان به عنوان سربازان اقتصادی کشور با توجه به فعالیت و اشتغال زایی باید مورد تقدیر قرار گیرند و تولیدکنندگان محصولات زنجیره فولاد باید با یکدیگر هم صدا و هماهنگ شده و خودشان برای آینده این صنعت تصمیم بگیرند.
وی تصریح کرد: تشکل‌های صنفی زنجیره فولاد باید مستقل از دولت هماهنگ شده و کنسرسیومی تشکیل دهند و به یک شیوه نامه مشترک برسند که منافع کل زنجیره در آن رعایت شده باشد .
در ادامه مجمع همچنین مهدی نیازی معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت ، معدن و تجارت نیز حضور یافته و جلسه پرسش و پاسخی برگزار شد که مشروح آن متعاقبا اعلام خواهد شد.