واحد صنعتی فولاد البرز ناب آرش در زنجان افتتاح می‎شود

به گزارش آرتین پولاد: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به احداث واحد معدن‌کاران پیشرو آسیا با ۱۱ میلیارد تومان گفت: همزمان با ۲۲ بهمن‌ماه واحد صنعتی فولاد البرز ناب آرش در زنجان افتتاح می‎شود.

علی کلانتری در زمینه سرمایه‎گذاری در استان، اظهار کرد: شرکت پانچ در استان زنجان با سرمایه‏‌گذاری بلژیکی‎ها آغاز به کار کرده است.
وی با اشاره به اینکه میزان سرمایه‎گذاری صورت گرفته در شرکت پانچ ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی گیربکس اتوماتیک برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی می‎کند.
معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه واحد تولیدی معدن‎کاران پیشرو آسیا در استان با سرمایه‎گذاری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در دست احداث است، اضافه کرد: این واحد برای ۴۰ نفر اشتغالزایی می‎کند که سرمایه‎گذاران آن هم چینی هستند.
کلانتری با تاکید بر اینکه سرمایه‎گذاری واحد تولیدی فولاد البرز ناب آرش هم منشأ خارجی دارد، یادآور شد: میزان سرمایه‎‌گذاری در این واحد بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه میزان اشتغالزایی اعلام شده در واحد فولاد البرز ناب آرش در استان زنجان ۵۰۷ نفر است، ادامه داد: این واحد همزمان با ایام‎الله دهه فجر در استان افتتاح خواهد شد.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: فاز نخست واحد تولیدی کیلوس با سرمایه‎گذاری بالغ بر ۲۵۲ میلیارد تومان و با ۱۵۰ نفر اشتغال در سال جاری به بهره‎برداری می‏رسد.