پیش‌بینی رشد ۵درصدی مصرف فولاد در برزیل

به گزارش آرتین پولاد: مصرف فولاد برزیل در سال آینده میلادی با ۵.۲ رشد نسبت به سال ۲۰۱۹ میلادی به ۲۱ میلیون و ۷۸۰هزار تن خواهد رسید. این در حالی است که انتظار می رود در سال ۲۰۱۹ میلادی مصرف فولاد برزیل۲۰ میلیون و ۷۱۰هزار تن به ثبت رسد که حاکی از کاهش ۲.۴ درصدی نسبت به تولید سال ۲۰۱۸ میلادی (۲۱میلیون و ۲۱۰هزار تن) است.

پیش بینی می شود مجموع تولید فولاد خام برزیل در سال جاری میلادی ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن ثبت شود که نشان از افت ۸.۲ درصدی نسبت به تولید سال ۲۰۱۸ میلادی(۳۵ میلیون و ۴۱۰هزار تن) دارد. همچنین انتظار می رود فولادسازان برزیلی طی سال ۲۰۲۰ میلادی ۳۴ میلیون و ۲۱۰هزار تن فولاد خام تولیدکنند.

علاوه براین، میزان فروش مجموع شرکت های داخلی در سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۸ میلیون و ۴۹۰هزار تن خواهد بود که حاکی از کاهش ۲.۳ درصدی نسبت به سال گذشته(۱۸ میلیون و ۹۲۰هزار تن) است. این در حالی است که میزان فروش فولاد طی سال ۲۰۲۰ میلادی با رشد ۵.۱ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۹ میلیون و ۴۴۰ هزار تن پیش بینی شده است.

میزان واردات فولاد برزیل نیز طی سال ۲۰۱۹ میلادی با ۲.۱ درصد رشد به ۲ میلیون و ۴۶۰هزار تن خواهد رسید. در حالی که میزان صادرات با افت ۶.۷ درصدی به ۱۳ میلیون تن کاهش خواهد یافت.